BigLol.

"Jag tycker det är synd om tjejer (killar också för den delen) som går runt och är deprimerade och förvändlar sig långsamt till punkare, (eller emos som dom inte vill kalla sig själva för) för att dom har blivit dumpade av sin partner. Och nu pratar jag om ungdomar under 16 (?!) som tror att det var "the love of his life" ..

Kanske är det den elaka Kissie som talar (för visst har "Alexandra" kommit fram i bloggen genom djupare inlägg tex?) men det finns vettigare saker att fokusera på! Skolan, jobb, karriär.. Kanske föräldrarna borde lära sig uppfostra sina barn bättre, då blir det fler brats än emos i denna värld! Låter väll bra?

Så könsstumpa era barn om det behövs och sätt dom i pojk/flick-skola för här tänker vi på karriären! Sen kan ni alltid gifta bort ungen om det blir svårt för honom/henne att hitta en partner.. Gift dig för pengarna!" /Kissie

Haha, alltså. Jag. Förstår. INTE. Hur kan en tjej som skriver såhär bli så "populär" inom bloggvärlden? Jag blir bara mer och mer besviken på dagens ungdomar. Snart tappar man ju nästan hoppet för gott. Och blir deprimerad och förvandlas långsamt till punkare, eller emo då. Men då tycker ju Kissie synd om mig.

Betyder det att jag blir känd då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0