Frågor.

vrför är du så himmla snygg men så jävla dryg ? pöss äslakr dig <3

Tycker inte jag är jättesnygg, och dryg det ä jag verkligen inte. äslakr?

har du något annat att säga änn : mmh, hehe, mmh,hehe ,mmh hehe på dina video blogg inlägg?
svara på de e du snäll:):)

Jag säger inte så. Jag har inte ens något videoblogginlägg ju. Jag säger massa saker.

Hur kan du skratta så sött? :)

Lite manligt skratt blandat med feminint skratt är tricket, I believe.

Du har fått nästan 150 000 views på din "myskväll"-video på Youtube, där 99% av kommentarerna hånar sättet du pratar på. Tar du åt dig av detta?

Okej, minns inte att jag lagt upp någon video där, men. Vadå hånar mitt sätt att prata? Jag pratar ju helt vanligt. Är det min dialekt som ni hånar då eller?

Är du verkligen så idiotisk som du ger sken av?

Mycket värre. Äter ibland banan i korvbröd och tror det är korv.

Du ser ut att ha fet hy. Använder du inget för att motverka det?

Hårdhudad bara. Brukar använda vatten och osthyvel ibland. Brukar funka.

Tjänar du pengar på bloggen ? Och isf hur ? :)

Mina kompisar bjuder mig på chips ibland, räknas det?


HAHA, jag vet att jag härmas. Men har man vaknat tidigt, är trött och besviken och sur så måste man göra någonting för att muntra upp sig själv. Frågan är däremot om ni vet från vilken blogg jag tagit frågorna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0