Gamer-Geek.

Vilken dag, so far. Mårten kom och plinga på min dörr klockan 10 i morrse. Nyvaken som få satte jag på tishan på fel håll och öppnade dörren. Har varit hos optikern, och tänkte att jag kunde titta förbi. Sa han. Lagom trött och morgonsur som jag var gick jag och lade mig igen. Mårten följde efter, skedade mig för ett par sekunder för att sedan säga: Jag spelar lite då.



Och när jag låg där. Och hörde hur introfilmen till Left 4 Dead gick igång började det spritta i mina xbox fingrar. Så det var inte mycket mer än att gå upp och spela med honom. Så idag klarade vi HELA spelet. HELA Left 4 Dead. Det var inte så svårt faktiskt.

Mårten gick sen hem för att gå ut med hunden. Men jag hade en dejt på Julius med Jocke där vi lunchade och pratade TV-spel. Efter en hamburgertalrik och en kaffe var jag fit for fight för lite mer tv-spel. Så jag och Jocke åkte och hämtade Mårten, sen drog vi och spelade Mario Strikers hos Jocke. Det gick sådär. Anywho, det har varit min nördiga dag, so far. Nu ska jag marinera kycklingfilé, städa, diska lite och bara chilla. För ikväll kommer förhoppningsvis Sofia äntligen hit.



Som jag längtat.
Nu ska jag städa i ordning lite här hemma. Hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0