Geekar runt.

Dagen har varit lång, men jobbet gick ändå hyfsat. Det som tog tid var amerikanen som var inne en kvart efter stängning. Sen skulle jag hämta mjölk till honom och när jag frågade om han ville ha röd, blå eller grön tittade han på mig för en sekund. Sen tittade han på sin dotter och sen skrattade han. Han trodde det var ett skämt. Så han fick en röd mjölk. Den jäveln.

Nu borde jag sova för jobbar i morgon igen. Ska öppna, så börjar 9.30. Dock ska jag vara där lite tidigare då jag jourar och då måste jag låsa upp, larma av osv. Men men, sitter nog här ett tag och kollar runt på lite hemmabio grejor. Jag har blivit lite av en prylgeek det sista.
Jag gillar det.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0