God morgon.

God morgon. Fast det är nästan lunch nu. Och jag har varit vaken ett tag. Men saken är den, att jag har inte kunnat ta ett viktigt beslut för att kunna avsluta det som för mig är "morgon". Jag har nämligen inte druckit mitt morgonte/kaffe. För jag har INTE kunnat bestämma mig. Kaffe eller te?

Dock har jag nu i skrivandes stund bestämt mig och kaffet puttrar och är nog strax klart. Det blev KAFFE alltså. Det svarta guldet.

Det är höst ute idag. Och balkongdörren borde inte varit öppen inatt. Det känns i halsen. Att man sovit i för kall luft. Men det brukar gå över efter lite varmt kaffe. Sofia är på jobbet idag igen. Jag blev nästan ledsen när hon gick imorse. Pussade mig hejdå. Vill att hon ska vara här. Nu. Men ska nog till Trollhättan sen och bowla med Sofias kompisar. Jag är lite som en manodeppressiv när jag bowlar. Ena sekunden over the top, andra sekunden under isen. Men det är kul.

Nu är kaffet klart.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jobbigt att du började dagen med att välja FEL. Alltid te, Cristoffer. Alltid.

2009-08-26 @ 12:41:00
URL: http://inkonsekvent.wordpress.com
Postat av: sofia

håller med lena ;p

och älskling jag vill aldrig gå ifrån dig :/

2009-08-26 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0