God morgon, too late.

God morgon. Har sovit alldeles för länge, och här sitter jag med sömndruckna ögon i enbart kalsongerna och ska jobba om 2 timmar. Inte så jävla rockigt, eller hur? Solen skiner, och bakom mig står något tråkigt men samtidigt dramatiskt program på Discovery channel på. Jag tror. Att det handlar om. Hajar. Och  det är faktiskt inte så tråkigt. Men inte så dramatiskt heller.

Anywho, Sofia fixar frukost och jag retar henne som vanligt för att hon sabbat osten (vilket hon faktiskt har, it's true). Men jag gillar henne ändå. Vi ska äta TOAST föresten.
Crazy, eller hur?

Kommentarer
Postat av: sofia

jag har INTE förstört osten :(

2009-08-06 @ 13:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0