Home from work.

Färdig jobbat för denna veckan. Det gick bra, lite långsamt men bra. Tänker på snubben med rutiga strumpor som han hade byxorna klumpigt nedstoppade i. Hur kan man ta honom på allvar? Tänkte jag.

Läste att Carolina Gynning tänker sälja massa designkläder och märkesväskor för sitt projekt som hon döpt till något worldwide heroic som typ "Gynning saves the planet" eller något liknande. Kunde hon inte skänkt pengarna till välgörenhet direkt då, istället för att köpa kläder och väskor för flera hundra tusen. Smart tjej, den där Gynning. Tänker jag.

Aningen bitter är jag idag. Men inte på mitt liv. Snarare på alla idioter omkring mig. Alla korkade kändisar. Och alla små fjortibloggare. Men så är det.

Jag går och pussar på min flickvän istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0