Home from work.

Hemma från jobbet. Äntligen. Och jag har blivit så van vid att jobba kväll, att när jag kom till jobbet och bytt om så släckte jag efter, i varje rum jag lämnade. Och när jag fick en smäll i ansiktet av vardagens tristess, tänkte jag att jag var ganska glad att jag inte hade ett vanligt sju till fyra jobb.

Dagens pris för dummaste jävla idiot går dock till mannen som kom in EN minut i stängningsdags med en sopsäck pantflaskor. Pantmaskinen blev full, och han gick in och handlade. MEN, då har han inte pengar så det räcker, så han måste gå och panta resten av flaskorna i sopsäcken för att ha råd. Jag var tvungen att proppa munnen full med lösviktsgodis för att inte säga att han var en jävla idiot och att han kunde gå och hoppa från en bro.

Han förstörde min kväll.
Nu får Sofia göra den bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0