Hultsfredsfestivalen 2009.

Jag vet, jag vet. Det var LÄNGESEN nu. Men min dator krashade ju precis innan vi drog iväg och sen har det inte blivit av. Bilderna har till och med legat kvar på min kompaktkamera i alla dessa veckor. Men NU. Nu får ni en lite uppdatering från Hultsfred. Och FY FAN va kul det var!




Ena sekunden
var det solsken och 20 grader varmt. Nästa var det ösregn och åska. Although, the savior Sara hade med sig ett partytält vi andra inte hade en tanke på att ta med. Så allt gick så bra så! Notera även öppnaren som hänger i taket. Tejpen var vår bästa vän. Likaså öppnaren, dessa ölens dagar.



Kim var hungrig hela tiden. Och med den käften så. Alkohol sa jag. Mat sa han. Men till slut blev båda två fulla och mätta. Och allt var frid och fröjd.



Zandra stod för underhållningen. Både med och utan gitarr. Zandra "turtle" Östhage med minsta och mest vattentäta tältet på hela festivalen. Det är hon det.



Bild från sista dagen. Och alla överlevde. Till och med Lena, även om hon duschade lika många gånger som jag gör på en månad. Sofia somnade på min axel på Kings of Leon, Kim fick en medeltidahjälm gjord av tejp, jag kissade på våra grannars tält hela tiden (Stockholmsbrats som förtjänade det) och The Killers var EN DRÖM. Bäst!

Och nu. Nu sitter jag här och längtar till nästa sommar och nästa festival. Får se vad det blir då. Men Hultsfred 2009 var i alla fall jävligt lyckat. Tack allihopa som var med och gjorde det bäst.

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha, du måste ju åka tillbaka nästa år. Du har ju en dejt vid matställena med killen som sket i mig och Sara och istället stegade fram till dig och beundrade dina armar. =)

2009-08-21 @ 10:20:46
URL: http://inkonsekvent.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0