Lördag.


Se någon av dessa två ikväll kanske?

Idag är det Lördag. Jag har jobbat några timmar, vilket gick bra. Har även nördat lite här hemma och kopplat mitt ljud optiskt från xboxet till hemmabion och kopplat bilden genom hdmi till TV:n. Även fixat så jag kan spela upp Spotify i hemmabion genom xboxet. Skitbra när man väl har fest!

Ikväll blir det nog bara chill med Sofia. Hon har lite ont i nacken så jag kan köra "peta på den ena axeln, gömma mig bakom den andra"-skämtet hela tiden. Fast hon tittar inte åt något håll. Bara rakt fram. Så. Det är inte så kul. Blir nog några filmer ikväll, kanske någon av dom här ovan på bild. Eller kanske Spiderman-maraton? Only time will tell, I guess. Nu ska jag marinera kött tror jag. Skriver kanske sen.

Ha en bra Lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0