Min dag.

Trots den tunga bördan att vakna imorse och gå och låsa upp/larma av på jobbet så att alla andra kom in, så somnade jag inatt. Sisådär 3 på morgonen. INTE OKEJ. Men Kims liv är som en stökig chipshylla, och mitt är som en tom chipspåse utan Sofia. Jag saknar henne.

Efter jobbet kollade jag in något nytt och lovande, och sitter nu och ständigt håller tummarna, vilket mycket väl kan resultera i kronisk tummen-mitt-i-handen. Fy fan va bra. Men jag har duschat i alla fall, och mitt hår lever sitt eget liv. Tror det var på solsemester på Mallorca tidigare idag. Anywho, sitter här och gör ingenting. Min mun smakar kaffe och mina högtalare poppar svensk pop.

Kanske är något på TV? Kanske ska kolla en film? Kanske kanske kanske.
Kanske borde jag bara sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0