My days.

Vara uppe hela natten.
Sova till klockan ett.
Börja jobba klockan tre.
Sluta jobba halv elva.
Vara uppe hela natten.

Ungefär så har min vecka sett ut. Tokigt kan tyckas, men med min Sofia är det faktiskt helt lovely. Vi gör mat till klockan 12 på natten och vi myser framför en film till klockan 3 på morgonen. Ganska bra enligt mig.

Jobbet idag gick bra och fort. Så det var skönt. På vägen hem hördes Brown Eyed Girl i fjärran, luften var frisk och svalkande. Månen sken, och där gick jag med en kasse popcorn, kondomer och coca-cola. Och mjölk. Underligt kan tyckas. Men dagar som dessa kan jag faktiskt inte bara låta bli att le. För att sedan börja nynna på Brown Eyed Girl.

And you're my, brown eyed girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0