Onsdag.

Jag borde städa. Men jag orkar inte. Har ingen lust. Det sket sig med lägenheten. Och jag har inte varit så här opepp på länge. Den hade varit perfekt, men tack vare att den andra bjöd mer så hade jag inte råd. Den andra som för övrigt inte har fått sålt sin andra lägenhet än och kommer väl då behöva lägga ut cirkus 22.000 i oktober. Hoppas hon dras ner i skiten. Har september på mig att hitta en lägenhete. Annars får jag flytta hem till far igen. Packa ner sitt liv i lådor för att flytta tillbaka någonstans. Känns oerhört depprimerande.

Får se om jag orkar städa. Har några saker att göra i staden också, men är inte sugen på det heller. Har match sen, är inte pepp alls. Dålig jävla dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0