Städat.

Eftersom jag ska vara ute ur min lägenhet 1:a oktober, har jag idag städat ur garderoben som var full med skit. Så har två lådor + två kassar att slänga. Slänga bort sitt liv. Eller delar av det i alla fall. Och det känns bra. Det är dags att börja om på nytt nu, glömma allt gammalt. En ny start med min Sofia.

Dock har vi inte hittat någon lägenhet. Så måste nog flytta hem till far lite. Men bara ett tag hoppas jag, till vi hittar en lägenhet vi gillar. Känns aningen depprimerande att flytta hem igen. Men som sagt, förhoppningsvis är det bara för en liten stund.

Nu måste jag få i mig lite mat.

Kommentarer
Postat av: sofia

sötnosen då, vi hittar snart en bra lägenhet :)

2009-09-01 @ 19:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0