The street.


© Cristoffer Mellberg

Idag vaknade jag ganska tidigt till ljudet av en vibrerande telefon mot golvet. Sofia hade åkt tidigt till Göteborg för en arbetsintervju (Som för övrigt gick bra). Hon har inte kommit hem än, och här sitter jag nu. Ensam med mitt te. Har varit och ätit lunch på Julius med Jocke och Mårten dock. Sen hängde Jocke med mig hem, och vi slaktade lite zombies på Left 4 Dead.

Ska iväg och spela match sen så nu chillar jag bara och försöker ladda. Sen åker Sofia hem i morgon, och jag ska jobba HELA helgen. Uncool man. Inte alls kul. Men så är det. Nu ska jag försöka dricka mitt te, som jag vid första smutten av brände sönder tungan på. I'm overdramatic, I know.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0