Tisdag.

Igår var en dålig bloggdag. Det blev helt enkelt inte av att jag bloggade, och så är det ibland. Och hey, det är ju knappast att jag drar in 20.000 på den här bloggen bara genom att skriva att jag festar med mina blondisar och shoppar upp dom 20.000 kronorna lite då och då. Nej, så är det inte.

Är hemma på lunch nu. En halvtimme kvar, sen ska jag tillbaka till jobbet. Sofia är inte hemma. Hon hälsar på en kompis som har flyttat till Skövde. Och jag ska ändå träna direkt efter jobbet i princip, så det är bra att hon har något att göra. Anywho, kollade på PS. I Love You igår. Kände mig aningen tvingad då Sofia tjatade hål i huvudet på mig.  Ibland påminde hon mig om den där jobbiga reklamen för Polly. Ni vet; "Å Polly va gott, å polly va gott" Ja, den! Den som gör dig tokig. Skämt åsido, filmen var helt okej. Sorglig och söt. En bra lovemovie.

Nu ska jag bara sitta här. Så jag orkar resterande 4 timmar + träning.
För det är ju faktiskt jobbigt. Yes, indeed.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för den då

2009-08-11 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0