Borde sova.

Jag borde sova. Ska upp vid 6 i morgon. För tar ju ett tag att halka fram till jobbet i all snö, is & slask. Har precis slösat ännu mer pengar. Beställde hem lite saker från NetonNet. Vad får ni se när dom kommer. Dessutom fick jag och Sofia hem vårat paket från Drop Dead idag. Vi fick oss en snygg tisha var och jag fick även ett ascoolt skal till min iPhone. Gotta love it! Dessutom var det även med en julklapp till syrran i paketet.

Dessa är mina. Sjukt coola.


Nu måste jag försöka att bli trött så att jag kommer i säng snart. Jobbar väldigt mycket denna veckan, men det är gött att få in lite pengar. Tänkte nämligen skaffa mig en receiver + högtalare nu, men den Onkyon jag ska ha var slut, så det blir nog nästa månad. Tyvärr.

Vi hörs i morgon. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0