Det var jul det.


Lite julbilder

Nu är julen över. Jobbat hela julveckan, för att sedan vara ledig i går och i dag. Skönt. Firade hor mormor och morfar julafton, och i går var vi hos far och Mia. Så det har varit mysigt ändå, även om det varit en stressig vecka.

Fick en hel del schyssta grejor i julklapp i alla fall. Bland annat fick jag pengar, strumpor (nödvändigaste klappen ever!), en bok av David Batra, ett "EL-spel", filmen Cloverfield, en dockstation till iPhonen och lite annat smått och gott. Av älskling fick jag första säsongen av 2 & a Half Men och Left 4 Dead 2(!). Så jag är helnöjd :)

Har försökt få tag på lite grejor på mellandagsrean också, men den jag skulle ha är slut överallt. Så får nog betala fullpris för den. Lite bittert, men så är det. Nu är Sofia och får ansiktsbehandling, och sen ska jag möta upp henne så ska vi handla lite gott till i kväll.

Myskväll, here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0