Home.

Hemma från jobbet. Äter chips lite i protest att inte kycklingen tinat än så jag kan göra mat som jag längtat till hela jävla kvällen. Jag är hungrig. Så i kväll blir det kryddad kycklingfilé, ris & currysås. Sedan blir det bara chilla till det är dags för läggdags.

I morgon är jag ledig, men har fullt upp ändå. På listan än så länge står detta:

- Diska ett berg av disk.
- Städa & slänga ett berg av skräp.
- Luncha/fika med Jocke.
- Gå till systemet och handla godsaker till nyår.
- Fundera på var i helvete man ska vara på nyår??
- Sakna min Sofia.
- Spela lite Left 4 Dead 2.
- Träna lite här hemma.
Så. Fullt upp. Nu måste kyckling ha tinat, annars ska den dö.
Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0