Kallt.

Dagen började med att jag och Sofia tänkte gå upp tidigt och kolla på julkalendern (som är åt helvete dålig i år) och ha det mysigt i soffan. Dock visste vi inte när det började så vi var uppe halv 7. Sedan ringer jobbet vid halv 8, att jag ska börja jobba. Direkt. Så fick ge mig ut i kylan och dimma för att jobba några timmar.

Väl hemma vid 15.15 lade mig mig i soffan med huvudet i Sofias knä och däckade. Sov till 16.45, gick upp klädde på mig sen gick jag och Sofia och handlade en liten julklapp till julbordet jag skulle på, på jobbet. Så när julklapp var inhandlad pussade jag min älskling hej då, och gick till jobbet.

Nu är jag mätt. Så in i helvete mätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0