Late night?

Det känns som att det kommer bli en sen kväll/natt. Igen. Vi ska börja med maten snart (så fort kycklingen tinat) och klockan är redan halv 11. Sen är ju jag sugen på att se Zombieland i kväll också. Men det är lugnt, för jag börjar inte förens 4 i morgon. Dock börjar julveckan i morgon - alltså alla börjar beté sig som galningar och handlar för flera tusen kronor. Och jag är den som ska ha hand om allting/larma/låsa/stänga.

Good for me.

Har kollat runt lite på högtalare och receiver som vanligt. Och tror jag har ändrat mig angående receiver. Ser ut som att det istället för Onkyon blir en Yamaha. Lite bättre. Så nästa löning blir det nya högtalare och receiver. Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0