Liseberg.





Jul på Liseberg!

Phu, har varit borta hela helgen. Åkte tidigt i Fredags och kom hem i dag för ett par timmar sedan. Men det har varit en mysig men ack så kall helg. I Fredags var vi i Göteborg och shoppade lite julklappar. Efter shoppandet var vi på Liseberg (som ni ser på bilderna ovan.) vilket var riktigt mysigt, men kallt så in i helvete. Mina fötter frös till is. Twice.

I går var vi och hälsade på Sofias bror och lite andra, för att sedan bara mysa framför TV:n på kvällen. Nu är vi som sagt hemma, och jag ska i väg och jobba klockan 4. Känns ju inte så jävla party, om jag får säga det själv. Men, men. Kanske uppdaterar sen efter jobbet om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Nej, blogg.se har ännu ingen app för att blogga (men jag vet att det är många som mailat och krävt det, hehe). Det enda man behöver göra är att man loggar in som vanligt via Safari, men när man kommit till "Nytt inlägg" så väljer man "ändra textredigerare" nere i högra hörnet. Då kan man skriva ett inlägg. Som sagt så måste man koda allting själv. Kan du sånt eller ska jag skicka en simpel mall med allt? :)

2009-12-14 @ 13:19:29
URL: http://underdos.blogg.se/
Postat av: Jessica

<br> radbyte

<b>fetstil</b>

<i>kursiv</i>

<s>genomstruken</s>

<u>understruken</u>

<a href="http://underdos.blogg.se">länk</a>

<ul>punktlista

<li>rad 1</li>

<li>rad 2</li>

</ul>

2009-12-14 @ 14:18:55
URL: http://underdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0