Mer prylar.

Föresten beställde jag i går hem en julklapp till mig själv. Som jag ska få av lillsyrran, som hon betalar. har alltid velat ha en dockningsstation till min iPhone. Och tänkte först beställa en från Apple. MEN jag hittade en "fake"-modell som såg ut exakt likadant och som fungerar lika bra (enligt vad jag sett när jag spånat runt lite på nätet).

iPhone docka.


Den "riktiga" dockan från apple kostar 225:- + frakt. Medan denna från Mailshop endast kostade 149:- + frakt. Så jag köpte två. En till datorn där jag laddar/synkar min iPhone och en som jag ska koppla in till hemmabion när jag vill lyssna på musik i högtalarna.

Helt underbart! Hoppas på att dom snart landar i Tidaholm så jag kan hämta ut dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0