Ny vecka. Ny Måndag.

Måndag. Julveckan. Jag börjar jobba om en timme ungefär. Kommer bli tufft. Men så är det. Sov ganska länge i dag som vanligt, vänt på dygnet lite dumt. Men resten av veckan börjar jag tidigt så ska försöka vända tillbakaka det en aning.

MÅSTE skaffa en gran i dag också. Får se om det finns några kvar här i stande. För som Sofia säger - Ingen jul utan julgran. Så det är just nu prio ett. Annars är alla julklappar klara förutom några småklappar som ska delas ut lite randomly i släkten typ. Som en kul grej liksom.

Nu ska jag bara chilla lite, dricka lite julmust innan jag sk göra mig i ordning för att trotsa kylan och bege mig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0