Paket.

Fick när jag var på jobbet ett sms om att jag hade ett paket att hämta ut. Från NetonNet. Paketet innehöll en billigare variant av en WakeUp-klockradio (som tydligen ska göra att man blir lite piggare om mornarna. Vilket jag kan behöva.) Och dessutom inehöll det en IR-Bender/Extender som ni ser på bilden här nere.

HQ IR-Extender.

 

Tanken var ju att kunna styra enheterna i våran media-bänk utan att behöva öppna lådorna. Mycket smidigt och mycket snyggt. DOCK fungerade den inte. Inte alls. Värdelös. Så mailade NetonNet och ska se om jag kan skicka tillbaka den och få pengarna tillbaka. Ska istället inhandla en sådan här från Clas Ohlson. Har kikat runt på lite forum och den har fått bra kritik. Fast då väntar vi med att köpa det tills vi kommer i väg till Skövde. Lite tråkigt.

 

Men men, vi ska försöka ställa in WakeUp klockan och få den att funka som vi vill så att vi vaknar till att det blir ljusare och ljusare i sovrummet i morgon. Låter ju mysigt. Får se hur det funkar i praktiken.

Hörs sen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0