Pics from yesterday.


© Cristoffer Mellberg

Några bilder jag tog i går som jag suttit och pillat lite med i photoshop. Är inte alls nöjd med någon dock. Måste försöka få igång kreativiteten igen.

Anywho, jobbade hela tre timmar i dag. Fast det var rätt skönt för har jobbat varje dag denna veckan och ska jobba i morgon också. När jag kom hem däckade jag i soffan några timmar. Och nu har jag och Sofia gjort smoothies. Gott. Ikväll blir det nog bara mys framför TV:n med en bra film och chips, eftersom jag ska upp klockan 6 i morgon.

Slutar dock redan klockan 1 och då ska vi ta en sväng på julmarknaden som är i staden. Med andra ord det är massa knallar med sina stånd i hela staden (hehe, funny). Får se om man kanske hittar någon liten julklapp eller bra-att-ha-grej. Men nu ska jag nog ta mig en dusch snart. I need it.

Föresten. Har ni hört att Rammstein kommer till nästa års Metaltown? Haha, c o o l t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0