Snö.

Min inaktivitet bloggen denna helgen vet tydligen inga gränser. Men till mitt försvar kan jag säga att ångesten över alla dessa julklappar of hell, sakta dränker mig till jag till slut lyckas köpa den där sista svåra julklappen och lättnaden kommer som en hjälpande hand och drar mig upp.

Men har några klappar kvar att köpa. Tyvärr.

Ska jobba i dag. Kvällen igen. Men sen är jag ledig i morgon för att sedan jobba resten av veckan. På Fredag ska vi dock på bio när jag jobbat färdigt. Ska kolla på Avatar. Den verkar oerhört cool, I must say. Skriver sen, nu måste jag nog ta min piska, hatt och solbrända ansikte och svinga mig in i kyl & frys för att hitta den försvunna skatten - något att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0