The wall against the world.


© Cristoffer Mellberg

En gammal bild från sensommaren som jag redigerade precis. Måste börja fota lite mer igen. Måste få tillbaka kreativiteten. Fota lite mer bilder med tanke bakom och inte bara naturbilder osv. Får ta tag i det här.

Jag och Sofia har precis beställt hem lite grejor från Drop Dead. Helnice, beroende av Drop Dead tishor som jag är. Dessutom väntar jag på en iPhone jag beställde förra veckan! Får panik om den inte kommer snart. I need it now!! Så snart har jag nytt nummer IGEN. Dessutom finns det en risk att jag kommer ha ett annat tillfälligt nummer innan jag får min iPhone då min syster måste ha tillbaka sin mobil (den jag använder mig av nu).

Så vi får se vad jag har för nummer enkelt. Håller tummarna på att min iPhone kommer i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0