Tisdag.

Kaffesmaken ångar i munnen och utanför har allt det gråa ätit upp den sista klicken av färg som var kvar sedan hösten. Ska i väg och jobba snart. Jobbar kväll. På med röda skjortan och småstadscharmen för att sedan springa fram och tillbaka för att hinna med allting.

Dock är jag ledig i morgon också. Har en rätt slapp vecka, för att sedan jobba almost every day nästa vecka. Men det är lugnt. I'm cool. It's nice. Får se om man hittar på någonting i morgon, det enda jag har planerat är att träna på kvällen. Så, only time will tell.

As always.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Jag däremot hade INGA förhoppnings alls. Hade inte ens hört om filmen, när jag blev meddragen på bio = jävligt bra, för att vara spontanfilm :D



Som det ser ut nu så får vi nycklarna 15/1 så då drar det igång :) Behöver visserligen tapetsera i vardagsrummet innan vi flyttar ordentligt och vi måste vara ute sista veckan i januari så vi har lite bråttom med allt. Få nycklar, mäta väggar, hitta tapet, köpa tapet, tapetsera (med allt vad det nu innebär), flytta och flyttstäda på två veckor :P

2009-12-08 @ 15:16:04
URL: http://underdos.blogg.se/
Postat av: J

* 10e januari :)

2009-12-09 @ 01:30:37
URL: http://underdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0