Tur ändå.

Här sitter jag och kollar runt lite på pricerunner.se. Och vad får jag se? Jo, att elgiganten åter igen har den receivern jag ville ha på lager. Dock fanns den inte online när jag klickade vidare, men jag kollade varuhuset i Skövde och där stod det att den fanns! Min mor och systrar var i Skövde och var där 45 minuter efter att det stod att den fanns.

Men. När dom kom dit fanns den inte ändå. Det var fel. Jag fick då prata i telefon med en av säljarna där och han försökte först ge mig en Yamaha billigare men den var dock sämre. Till slut blev det så att jag fick boka Onkyon och jag fick den för reapriset. Egentligen får man ju inte boka saker på mellandagsrean, men eftersom det stod fel osv. Så har jag om ett par dagar en Onkyo receiver att hämta ut. Och jag sparar 1000:- Helt jävla underbart.


Onkyo TX-SR507

Denn skönheten är alltså snart min. Får den nog dock i silver och hade hellre velat ha den i svart. Men den kommer ändå stå bakom stängda dörrar i stort sett hela tiden så jag bryr mig inte nämnvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0