Yummie.


Onyttigheter.

Jag och Sofia var precis framme i staden lite för att inhandla bland annat lite småjulklappar som brukar delas ut lite randomly bland släkterna vid julfirandet. Ni vet. Sedan köpte i även godsaker till helgen. Inget finlir direkt, men jag tänker köpa lite finare saker till nyår. Dock köpte jag en Innis & Gun som både min far och min käre vän Jocke har pratat om och som skall vara så god. Ska försöka hålla mig till helgen innan jag öppnar och testar den.

Försöka hålla mig.

Snart ska vi i väg till far & Mia och äta pizza och spela Bingolotto som sagt. Får se om vi hinner gå ned med bordet till förrådet innan dess. Dessutom måste jag posta en grej som ska tillbaka till NetOnNet. Ahh, stress. Det kommer tydligen med juletiderna.

I don't like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0