Filmkväll.


Watchmen

Ikväll blir det film. Och vi börjar med att se Watchmen som jag velat se länge. Men först ska vi äta Curry Mandalay kyckling. Har inte gjort någonting idag egentligen. Vi har bara sovit och legat framför TV:n. Så nu ska det bli gott med mat och en bra film. Plus min Sofia såklart. Kan inte bli bättre.

Festen igår var hyffsad. Satt och drack öl och chilla i solen på gräset. Sen blev jag full som en kastrull och sen var det inte mer med det. Men hey, you're only young once. Anywho, i morgon ska jag försöka fota lite. Har känt sugen efter kameran idag. Och känner att det var ett tag sen jag la upp några bilder jag tagit här på bloggen. Så förhoppningsvis, fotar jag lite i morgon. Nu ska jag kolla till maten. Ha en bra kväll.

/Cristoffer

Kommentarer
Postat av: Jocke

Drunky boy! :)

2009-07-25 @ 21:45:56
URL: http://jockesmusikblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0