Friday night.


Ny keps indeed!

Hemma från en lång dag på jobbet. Gick helt okej, Förutom att tjejen i kassan låter som (på rösten att dömma) att hon hänger på en klippkant med endast två fingrar kvar innan hon faller mot en säker död, när hon ropar i högtalartelefonen. Panikskrik i högtalarna titt som tätt gjorde ju inte min dag bättre direkt.

Men men, hämtat ut mina nya skor och keps. Kepsen ser ni på bilden ovan. Skorna var dock lite för stora. Vilket suger och är lite strange då jag har för mig att jag alltid haft den storleken på Vans. Så får skaffa en sula att lägga i så dom blir lite mindre, ska nog gå slita in dom också. Nu gör jag mig mat för jag är hungrig som Kim skulle säga "Som en knubbsäl". Och som jag känner nu orkar jag nog inte göra något annat idag än att sitta framför TV:n med en chipspåse. Har ju tränat idag så det är okej.

Nu ska jag kolla till maten. Skriver igen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0