Här och nu.

Här sitter jag nu. Utan strumpor, men ack med mjuksibyxor. Mjuuuukisbyxor. Ordet klingar nästan lite obekvämt i munnen. Men jag säger det ändå utan besvär. Så länge jag inte tänker på det. Jag sitter och kollar runt på lite bloggar och lyssnar på The Useds nya album. Sofia sitter i soffan med sin dator och spelar något löjligt spel.

Vet inte vad vi ska göra idag. Men Sofia är hungrig och då är det bäst att göra något åt det, annars vet man inte vad som kan hända. En gång vaknade jag till i sängen av att jag hade saliv (inte mitt egna) över hela min högerarm. Hon hade förmodligen tuggat på mig, tänkt på någon god lyxig rätt och satt tänderna i min arm. Jag gillar min Sofia. Mer än något annat.

Och hon gillar ju tydligen mig med.

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah tack för deen då xD

klart jag tycker om dig bejbi :) mest på denna jord

2009-07-24 @ 16:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0