Home again.


Bring Me The Horizon

Sitter här och lyssnar på BMTH och zappar mellan London ink. och LA ink. Kom hem från Sofia för ett tag sen, även om det tog mer tid än väntat att komma hem. Jag hatar SJ. Anywho, nu har jag tagit mig en kopp kaffe och sitter här i mina mjukisbyxor. Skönt att chilla lite, även om jag och Sofia gjort det hela helgen i stort sett.

I morgon börjar jag jobba igen efter 4 veckor semester. Känns lite si och så. Gött att komma igång igen, få lite vardag på det hela. Men har varit skönt att vara ledig och slippa tänka på att man ska börja jobba lite då och då. Men men, ska bara chilla ikväll så jag är pigg och alert på jobbet i morgon. Ska försöka ladda ner Photoshop också, så jag kan redigera lite bilder. Skriver kanske senare.

/Cristoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0