Märkligt.

Läs den här artikeln. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5543960.ab
Jag läste den idag på frukostrasten på jobbet. Och jag får det bara inte att gå ihop. Och vad är det som gör mig förvirrad? Jo, BAJSET så klart. Måns säger enligt tidningen klart och tydligt  "Älgen verkar ha blivit rädd, den bajsade ner hela vindrutan" Samtidigt står det att busschaufören lyckades väja och träffade alltså INTE älgen.

Då är ju frågan. HUR HAMNADE ÄLGENS BAJS PÅ VINDRUTAN?! Jag får det bara inte att gå ihop. Kan det vara mattematisk perfektion att älgen la en kabel en nanosekunden innan bussen åkte förbi på samma ställe där älgen precis gått, och att bajset för en nanosekund var stilla i luften och bussen då åkte in i det? Låter inte rimligt. Skall också tilläga att dom åkte i en STOR turnébuss då Måns (dock lite underligt) säger "...men jag är glad att vi har en sån stor och bra buss. Man undrar ju vad som hänt om vi haft en mindre" Dom träffade ju inte älgen så vad har det för betydelse?
Anywho. Jag kräver en förklaring!


Är det också en slump att Måns under det som NÄSTAN var en krock satt på toaletten?
Döm själva. Själv förstår jag INGENTING.


Kommentarer
Postat av: moa

hahahahaahaha, jag dör!

2009-07-26 @ 22:36:03
Postat av: moa

hahahahahahaha ja, men så hysteriskt roligt! :'D

2009-07-29 @ 16:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0