Burn.


Sofias "fina" bränna.

Idag är solen varmare än någonsin. Förutom igår, då var det varmare. Jo, igår var det nog varmare. Men idag var vi i Hjo och badade. Vättern var skön och svalkande, poolen var skön men ack inte lika svalkande. DOCK har både jag och Sofia bränt oss. Lite överallt. Sofias fina bränna ser du här ovan, dock är hon röd i stort sett lite överallt. Och så fort jag touchar hennes rygg, studsar hon tillbaka, stänger ögonen och spänner ansiktet och säger "chhhii". För det gör tydligen ont. Jag är bränd över hela axlarna och mitt på magen. Fast inte riktigt på magen, men i mellangärdet som det så fancy heter.

Nu ligger vi utslagna av värmen och bara gör ingenting. I morgon åker Sofia hem en sväng. Sen på Onsdag möter jag, Elin och Åberg upp henne i Göteborg så blir det Liseberg. Ska bli kul, kul, kul. Men nu ska jag fortsätta vara utslagen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0