En dag i Göteborg, du och jag.

En dag i Göteborg.
Igår gick jag upp tidigt för att gå och rösta medan Sofia låg kvar i sängen och sov lite längre. Dock var hon uppe när jag kom hem då vi skulle bege oss till Göteborg. Solen sken, värmen var inte riktigt här men det var en fin dag för en liten tur. Dock var vi lite bakis, trött och slitna efter helgens bravader. Men vi kom iväg till slut.



Orsaken till att vi skulle till Göteborg, var att hon i studentpresent bland annat hade fått biljetter till musikalen Romeo & Julia av mig. Vi var tyvärr där lite tidigt, och hade lite svårt att få tiden att gå. Men först blev det buffé på en kinaresturang och sen strosade vi runt i affärerna medan regnet föll lätt utanför. Jag hittade äntligen en vanlig, djupare v-ringad t-shirt! Men sen var det dags, och det var bättre än jag trodde det skulle vara. Och jag tror Sofia uppskattade sin present väldigt mycket. Vilket glädjer mig. Efter en bra dag, kom vi hem, somnade nästan framför en film och var trötta, trötta.

Idag åkte hon hem tidigt, för hon har fortfarande en och annan grej kvar i skolan. Så det var till att gå upp klockan 8 och följa henne till stationen. När jag pussade henne hejdå, och varit lite sådär småledsen en stund, som jag alltid är när hon åker, så gick jag hem och däckade framför tv:n några timmar. Var i Skövde en sväng med mor, köpte trådlöst tangentbord och mus. Nu har jag varit på träning och sitter här och funderar på om jag ska äta någonting. I morgon ska jag försöka komma upp tidigt och diska, städa och sådär. Sedan blir det match. Inget bra på TV ikväll va?

Kommentarer
Postat av: sofia

du vet vad jag tycker om så ja din present var bäst :')

du är bäst älskling <3

2009-06-08 @ 21:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0