Friday night.


Bring Me The fucking Horizon

Nu är det Fredag. Och jag har jobbat klart. Studenten är här, sktvädret likaså. Regnet stannar bara till och vilar en minut eller två, innan det fortsätter att ösa ner. Men det är Fredag, och jag tänker bli full. Ska ha lite "fest" men vet inte om det kommer så många. Alla brukar banga min fester, tråkigt nog. Men who gives a ratass, jag tänker som sagt bli full, ha kul och pussa på min flickvän för i morgon åker hon hem. Och sen åker hon till Skåne.

Men det är i morgon det, så nu ska jag ta en varm, skön, lång dusch (då vi inte haft varmvatten på hela veckan, jävla k*khyresvärd) och sen ska jag fixa mig, och hoppas på att få hem min bärs som en kompis har, för jag har köpt lime och det ska bli s¨j*vla gott! Och med fest, så blir det Oli och BMTH. Party. Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0