Grey day.

© Cristoffer Mellberg


Några gamla favoriter.
Måste ta tag i fotande och fota lite mer kréativa bilder igen. Men det kommer nog.

Igår var jag med Fredrik, Mårten och Daniel. Vi stressade iväg till en bio vi visste vi inte skulle hinna till, sen gjorde vi ingenting i Skövde. Och sen mötte vi upp Evelina som slutat jobbet. Strosade mest runt, sen hyrde vi en film och kollade på hos Daniel. Boondock Saints, mucho good film. Sen ringde Fredriks bror och skulle ha skjuts hem från balen, så då åkte vi hem.

Nu sitter jag här, lyssnar på The Used och funderar på vad jag ska äta. Ska inte göra något speciellt idag, för sen ikväll är det match. Får se om det händer någonting efter. Är ju ledig i morgon också. Sen jobbar jag mina 2 sista dagar, och sen går jag på semester! Men men, som sagt. Mat. Skriver kanske sen.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0