I morgon smäller det!

Social Distortion

Jag vet, it's a shame. Jag sitter inne vid datorn och bloggar när det är så fint väder. Till mitt försvar kan jag dock säga att jag suttit ute och stekt på balkongen ett tag. Dock är det så j*vla varmt där att min balkong smällte ihop och landade på någon tant med ful hatts axel som bara borstade bort den som om den vore fågelskit.

Men anywho, nu sitter jag här och peppar med Social Distortion för i morgon drar vi till Göteborg och West Coast Riot. Ska bli så jävla nice. Och om vädret är som det varit resten av veckan kommer allt bli perfekt. Har skrivit ut våra biljetter också Zandra, så du kan vara calm. Nu ska jag sitta här och svalka mig med lite cola, sen måste jag nog fram och handla lite. Sen kanske jag steker lite mer på balkongen, who knows.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0