Lazy Sunday.


Idag var det fint väder, och jag och Sofia sov lite extra länge. Just because of the cosyness you know. Sedan gick vi till Anna och tatuerade oss lite. Vi gjorde hjärtan, jag ett bakom örat, och Sofia ett på foten (som ni ser på bilden). Sötast blev det. Sen gjorde jag en robot på benet också, häftigast i stan typ.

Nytatuerade och nöjda gick vi och satte oss i gräset, på en filt, vid tidan. Det var mysigt. Men sen började det regna, så då gick vi hem. Nu sitter jag här, lagar lite mat. Och Sofia spelar Burnout och skriker ut både det ena och det andra.

Sofia: Jag är så jävla bra!
Jag: Vadå? Vad gjorde du?
Sofia: Jag... tankade.

I love my baby.

Kommentarer
Postat av: sofia

hahah, men du sa ju att jag skulle hitta en bensinmack o de gjorde ja ju faktiskt :) till vissa från andra här ;p

2009-06-22 @ 21:03:07
Postat av: bex

Fia man ser att de är dina ben på färgen :) hahah, ved gulligt det blev förresten. Fast nu kanske sofia inte läser detta men men.. //"Karin"

2009-06-25 @ 20:47:56
URL: http://ladybex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0