Midsummer.


Det var midsommar och jag var så formell att jag till och med hade skjorta och slips. Dagen skulle spenderas hos Erik, som var kvällens värd. Han bjöd på spetsad melon som Sofia nästan blev lite full på. Men maten blev god, med allt från grillat, till sill (som jag hatar), till färskpotatis och gräslök.


Elin och Erik posade i köket, kanske lite mer än vad dom lagade mat. Men det blev ju i alla fall mat till slut, och jag blev mätt. Kanske till och med mer än mätt. Och snapsarna blev allt fler och fler. Och oftare och oftare. Full blev jag. För full.



Efter att i stort sett ha däckat på altanen vid 9 så fick Sofia försöka få mig hem. Vinglandes. Promenade hem kändes som om den tog 4 dagar, och jag var trött, och full. Och full. Men även om kvällen blev kort, var det en trevlig tillställning med trevligt folk.

Orkar inte skriva mer just nu. Inte mått bra idag. Inte alls, och nu ska jag mysa med min flickvän. Skriver nog i morgon, dessutom har jag min kamera nu. Och semester. Så blir nog lite bilder soon. Men ha en bra kväll. Puss.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha jag blev inte full på melonen? xD

2009-06-22 @ 21:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0