Min dag.

Min dag har gått fort, ganska skönt på ett sätt, men samtidigt gillar jag inte när tiden går fort. Inte nu längre. Tänkte gå upp tidigt, men solen väckte mig inte idag, så sov lite för länge. Sedan tog jag på mig alldeles för lite kläder, trotsade väder och vind och begav mig till staden och uträttade några ärenden. Sedan fick jag ett glatt samtal från Mårten, som nu fått komma hem från sjukhuset. Han kom och hälsade på, vi åt pizza, jag spöade honom i Fifa och allt kändes som förr igen. Sedan bar det av till jobbet, som idag gick fort, fort, fort. Var till och med stressigt.

Nu sitter jag här. Dricker cola och lyssnar på Strimmor med allas våran Lasse. Sofia har haft bal ikväll, och hon har haft det kul, vilket glädjer mig. På Fredag tar hon studenten, och jag ska dit och se henne avsluta denna långa resa. Jag är stolt. Men nu är det dags att försöka bli trött och somna, ska upp och jobba 7.30 - 14.30 i morgon.

Så god natt.


Kommentarer
Postat av: sofia

min underbara älskling <3

2009-06-04 @ 12:32:32
Postat av: Jocke

Tjo! Hitta på nåt lite tidigare idag vid typ 7-8?

2009-06-04 @ 14:14:51
URL: http://jockesmusikblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0