Sådär!

Nu har jag sagt upp min lägenhet. Nu har jag 3 månader på mig att hitta en ny, för den 1:a Oktober ska jag vara härifrån. Och varför jag flyttar? Ny hyresvärd, sämre vilkor, en höjning av hyran med nästan 900 kronor. Och för den månadshyran får jag en lägenhet som är 5x finare. Så nu gäller det bara att kolla runt och hitta en lägenhet.

Mårten var här precis och lira lite Fifa och käka lite. Nu drog han och jobba och jag ska häva i mig flera liter vatten, för har match sen. Och det är varmt. VARMT. Så då behövs mycket vatten in ma body, Yes indeed. Hörs sen. Puss.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Hoppas du hittar en schysst lägenhet så det blir inflyttningsfest snart igen! ;)

2009-06-24 @ 20:42:17
URL: http://snesgameplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0