SlösarN.

Drop Dead har precis släppt deras sommarkollektion för 2009. Så klickade hem 2 t-shirtar. Så fett härliga. Och med tanke på att frakten bara kostar 35 spänn (Från UK) så tycker jag att det lätt är värt att skämma bort mig själv lite. För just nu känner jag mig stressad med allting, och jag är rädd för saker och ting, rädd för framtiden. Men det blir nog bra.

Idag har jag först jobbat till 16.00, sen drog jag hem och chillade och drog sedan och tränade. Gick ganska bra, jag börjar känna mig lite kvickare igen. Och tekniken börjar komma tillbaka mer och mer, och nu på Torsdag smäller det. Derby mot Ekedalen. Längtar faktiskt. Men efter träningen drog jag och handlade lite kebabkött och stack till mamma och lagade mat. Nu sitter jag här, dricker cola, lyssnar på Alesana och camar med min underbara älskling. Ska försöka ta mig upp tidigt i morgon för har en del ärenden att uträtta innan jag börjar jobba. Hoppas på att få hem ett paket från H&M snart också, annars skiter sig min outfit jag tänkte ha på Sofias student. Men men, ska väl ta det lugnt ikväll och sen försöka sova ordentligt. Halvsov hela förra natten och vaknade vid halv 5. Så varit lite trött i skallen idag.

Men god natt på er.

Kommentarer
Postat av: sofia

vad är du rädd för älskling? <3

2009-06-04 @ 12:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0