Sommaren är på väg, maybe?

Det är nästan sommar ute. Det gör mig glad. Idag ringde Mårten och ville att jag skulle hänga med honom till Skövde. Han skulle nämligen ta deras hund Casper till veterinären. Sedan var vi och åt på Rådhuscafét där våra vänner Evelina och Linnea jobbar. Så där satt vi, i solen. Jag, Mårten och Casper. Den ena mer nöjd än den andra, och Casper hade äntligen slutat skaka efter besöket hos veterinären. Passade även på att inhandla lite dricka till midsommar, och även ett nytt spel.

Nu ska Mårten och Daniel komma hit, så ska vi kolla på Sverige - Vitryssland. Sen kanske vi lirar det nya spelet lite också, risken är väl stor. Yes indeed. Men nu ska jag ut och steka lite i solen innan dom kommer. Man får ju passa på, sol verkar ju tyvärr vara en bristvara i sommar. I alla fall än så länge.
Skriver sen ikväll.

Kommentarer
Postat av: sofia

tro de eller ej men här tittas de också på fotboll :p

2009-06-16 @ 20:05:09
Postat av: Jocke

Får inte jag vara med? :(

2009-06-16 @ 21:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0