Soon.

© Cristoffer Mellberg


Ni får nöja er med en gammal bild från förra året, då jag inte har någon kamera än.

Kunde inte sova inatt. Det gick bara inte, och den där j*vla flugan som surrade och hade sig gjorde ju inte det hela bättre! Men jag kom upp i all fall och kom iväg till jobbet. Det gick bra, men var mycket folk. Sedan gick jag till julius och fikade med Jocke och Kim. Julius var ganska tomt idag, och det var nästan kusligt tyst därinne. Det enda som överöstade tystnaden var våra skratt när vi gång på gång räknade upp roliga scener ur diverse serier (mest Family Guy). Som vi alltid gör. Sen gick Kim till jobbet, och vi andra gick hem. Nu sitter jag här, lyssnar på The Subways och önskar att jag hade lite Coca-Cola undangömd någonstans. Men det har jag förstås inte. Jag har nog ingenting undangömt. Möjligen mitt självförtoende då. Om det finns.

Skriver sen igen. Puss.


Kommentarer
Postat av: sofia

men älskling då, göm inte undan ditt självförtroende igen, fy skäms! kommer o bitter dig i så fall (a)

2009-06-17 @ 19:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0