Städa, städa, städa.

Jag vet. Jag borde städa. Och diska. Men jag orkar inte. Jag trivs inte här längre, jag vill ha en ny lägenhet. Ska försöka ringa lite i morgon om jag hinner innan jobbet. Nu sitter jag här, äter toast och dricker cola. Ja, jag har gått och köpt mig min cola. Sofia ringde nyss och pratade lite också, hon är i Skåne och provjobbar på en hästgård. Dock är det så dålig mottagning, så hörde henne knappt. Men jag saknar henne. Period.

Nu ska nog Kim och Jocke komma hit, så ska vi lira lite xbox och för att uttrycka sig på tidahôlmska: Tjöta massa skit! Kim slutar jobba typ NU, så han kommer väl om en kvart eller så, och Jocke likaså. då ska jag spöa dom på BAJA som jag köpte igår. Skitkul bilspel, när du kör offrad i öknen. Men men, skriver kanske inatt. Nu ska jag äta upp, och kika i min tatueringstidning jag köpte.

Puss.

Kommentarer
Postat av: sofia

saknar dig också älskling! :( men jag fixade internetet så nu byter ja abonnemang ;p

2009-06-17 @ 19:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0