The beginning.




© Cristoffer Mellberg

Idag är det Måndag. Och idag går jag officielt på semester. 4 HELA VECKOR. Underbart. Dock åkte bejb hem idag. Men förhoppningsvis kommer hon hit i morgon igen. Ikväll ska jag träna, sen kanske jag skulle hitta på något med Mårten och boysen. Får se lite. I morgon måste jag dock till far och skriva ut min och Zandras West Coast Riot biljett. Soon, soon. LÄNGTAR. Sen när jag ändå är där, tänkte jag låna deras telefon lite och ringa till HSB och kolla om dom har några lediga lägenheter.

Nu ska jag nog chilla lite på balkongen. Är fint och varmt väder, dock lite för mycket moln. Men who cares. Skriver nog ikväll/natt igen. Ha en bra dag. Puss.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Luktar jag en tv-spels kväll?

2009-06-22 @ 16:39:54
URL: http://jockesmusikblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0